Isnin, 9 Julai 2012

Foto-foto aku berbasikal..

Ni untuk pengunjung blog aku. Beberapa keping foto yang sempat dirakam dan dipilih untuk tatapan bersama. Kredit dan terima kasih juga untuk fotografer.

Ni masa jamboree kat Sg Buaya.



Tak berapa ingat jamboree yang kat mana ni. kat Gurun Kedah mungkin. Tapi memang antara yang terbaik la.




Yang ni kat Taman Tasik Metropolitan, Kepung. Nasib malang, masuk race, tapi terbabas. Mujur tak masuk tasik, tapi momentum abis la lepas tu.



Kat Taman Tasik Metropolitan gak. 4 stooges Sutama Cyclo.


Ni masa kayuhan pagi Ahad kat Puncak Alam. Malas nak kayuh sampai puncak, jadi sorong aje la. Trek pun licin.

Masa berjamboree kat Alor Gajah, Melaka. Trek baik layan, tapi kaki cramp sepanjang tiga perempat trek.




Jamboree kat Kuala Kangsa. Penganjuran paling hampeh! Terduduk kepenatan sambil mencari line telefon.



Aksi kayuhan kat jamboree Kuala Kangsar gak yang ni.



Mendaki salah satu bukit di tengah panas masa jamboree Sg Selangor kat Ijok.

Sebelum berlepas masa jamboree kat Sg Selangor.


Basikal tak berat boleh la angkat. Yang ni masa berkayuh kat UiTM Puncak Alam.


Lapan kilometer terakhir menuju puncak Bukit Fraser. 41 kilometer yang perit.


Awal kayuhan boleh la nak sengih. Kayuhan Bukit Fraser gak. Bersama basikal Merida XC 500 D aku.

Nanti aku releasekan foto aku cedera. Yang tak ada adalah gambar aku tersungkur; banyak kali gak tersungkur sampai retak tulang tangan. haihhh

Tiada ulasan: